Plutten!


Oscar 6 månader idag! :-) 6 månader till och vi får fira din födelsedag, de kommer gå grymt fort! Mammas, pappas och brorsans solstråle! :-)

Jonas bara tjatar o tjatar om ett syskon till Lucas o Oscar, men... nä nu är jag faktiskt nöjd, men vi får se vad tiden visar.. Men OM vi skulle skaffa en till så ska de inte vara 7 år emellan dom;-)

Nu är HSB på väg hit och förhoppningsvis ska dom kunna täta fönstret inne på Oscars rum, börjar bli riktigt trött på att det är svinkallt på övervåningen för att det är en STOR glipa i fönstret, vi va på dom om de i slutet av maj, så att dom hade tid på sig att kanske byta fönster innan de blev höst och kallt(tror inte att de går att täta, fönstret är vint) men dom kommer nu, i oktober... Härligt tycker jag!!! Det är ju så himla tacksamt att man betalar för värmen här hemma, men vi får ju inte den värmem vi har inställt på.. Så vi betalar för att ge fåglarna värme...

Idag ska Lucas ta skolkort, hann inte klippa håret på honom, men de blir bra ändå tror jag:-) Efter Oscars lila lunch ska vi nog ta oss en promenad i den fina höst solen! Sen när Jonas kommer hem ska jag kanske börja fixa på Lucas rum, har inte vetat hur jag velat ha hans rum, men NU vet jag! Kommer nog bli snyggt, när vi köpt sängramen jag vill att han ska ha, och ett snyggt skrivbord sen ska jag ju måla hans hylla och kistan han har där inne:-) Kommer inte bli klart än på ett tag om jag känner min Jonas rätt, men jag ska nog tjata på honom!! ;-)

Nog om livet i källbotten, dags att göra lite nytta, hej så länge!
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

HIPP HIPP HURRA PÅ 6 MÅNADERS DAGEN!!! :-D

2008-10-15 @ 12:01:43
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Linda

Grattis till puddingen! :) stora killen.

2008-10-15 @ 22:05:47
URL: http://lindaangelin.blogg.se/
Postat av: sabina&benjamin

Grattis Grattis charmknutte!

2008-10-15 @ 23:28:18
Postat av: Therese

Tänk om min karl kunde tjata o tjata om ett syskon till!! Men nejdå!! ;-) haha!!

2008-10-20 @ 19:05:43
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0