Lucas dagen!

Grattis till Lucas på Lucas dagen idag! :-)


Världens bästa Lucas!!!

Hm, va gjordes igår då? Jo, vi va in till stan en sväng, Lucas träffade skol läkaren, de va någon vanlig årskurs ett kontroll, sen gick vi upp på stan och tog en kaffe med Becca, sen åkte vi hem till Pilla o Eddie, Oscar skulle sova där, usch va tomt de har varit här hemma, men Pilla ville så gärna gosa bebis! Pratade med henne imorse och allt hade gått jätte bra iaf! :-)
Becca Jonas och Jonatan kom hit på kvällen och höll oss sällskap till Idol! De va trevligt!:-)
Nu snart ska jag hoppa in i duschen, för vi ska åka till borlänge idag, jag och Becca ska shoppa lite, Jonas Jonas o barnen ska åka till Charlies lekland och leka av sig lite:-) Måste handla lite vinterkläder till barnen, och jag vill ha en ny jacka och ett par nya träningsbyxor!
Måste nog skrva mig en lista på vad som ska handlas, sen in i en varm dusch!
Ha en bra dag allihopa!:-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till Lucas.. :-) Jaaa äntligen..då har man fått en liten förklaring till grinigheten iaf..o snorigheten. Hoppas lillens tand kommer snart den med! Kommer du ihåg grupp+vaccination på måndag?

2008-10-18 @ 11:04:47
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Jenny

Hej Sandra!

Jag har upptäckt att jag inte är riktigt nöjd med din design haha...sitter och klurar lite när jag hinner men bli inte förvånad om du kommer in och den är utbytt :P



forts trevlig helg! Kram // Jenny

2008-10-18 @ 15:18:35
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis Lucas på namnsdagen!

2008-10-18 @ 18:50:31
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0